12 Ekim 2008 Pazar

IPHONE MMS SwirlySpace MMS yükleme resimli anlatım

Gönderen By_RaDMiN zaman: 03:07
Adım adım resimli olarak anlatmaya çalıştım umarım işinizi görür.
TABi.
İlk olarak uygulamayı Installer aracılığı ile yüklememiz gerekiyor. Normalde Utilities paketi altında bir SwirlyMMS mevcut fakat "Ste Packaging" source'u altında bulunan versiyon eski. Bu yüzden bizim işimize yaramıyor ve en son versiyona ulaşmak için Sources kısmına "http://swirlyspace.com/SwirlySpace.xml" source'unu ekliyoruz. Ardından "Swirlyspace" paketi altından uygulamayı yüklüyoruz.


Bu ayarı sayfa veya foruma koymak isteyenler lütfen iphoneturkey sayfasını referans verelim.








MMSC: mms.turkcell.com.tr/servlets/mms
Proxy: 212.252.169.217:8080
APN: mms
User: mms
Pass: mms

Save yaparak kayıt ediyoruz artık MMS ayarımız tamam



0 yorum on "IPHONE MMS SwirlySpace MMS yükleme resimli anlatım"

 

İphone Türkiye Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez