11 Şubat 2009 Çarşamba

Winscp iPhone'a bağlantı detaylı anlatım

Gönderen By_RaDMiN zaman: 08:30
iPhone'a program kurmanın en kolay yollarndan biri winscp'dir şimdi bunun nasıl yapldgnı ayrntılı anlatcgmSmile


1.adım : telefonunuza BSD subsystem yüklü olması gerekli
installerde system klasörü içerisinde bu mevcur buradan yükleyebilirsiniz.

2.adım : telefonda installerden openSSH yi yüklmeniz gerekmekte ( bu bilgisayarın telefona bağlanabilmesini sağlayacaktır )

3.adım : internete zaten bağlıyızki bu uygulamaları telefonumuza kurabildik..bu aşamadan sonra modeminizin ismini olduğu kısımda en sağda ok işaretine tıklayın burada modem ile bağlantı kurulduktan sonra bağlantı bilgileri yer alır

ip numaranızı buradan bakın ve not edin
genellikle airties modem kullanıldığından

192.168.2.xx şeklinde bir ip numaranız olacaktır ..

http://rapidshare.com/files/78677179/winscp404.exe

şimdi bu linkte bulunan winSCP programını indirdikten sonra üzerine çift tıklayalım karşımıza bir pencere açılacak bu pencerede telefonumuzua bağlanmamız için bazı bilgileri girmemiz gerekli.

telefonumuzun bilgisayarımıza bağlı olduğunu unutmayalım..

4.adım : host kısmına telefonumuzun ip numarasını aralarındaki noktalama işaretleri ile birlikte yazalım

kullanıcı kısmına : root
şifre kısmına : alpine

yazalım 1.0.2 versiyonda şifre dottie olabilir .

altta bulunana SFTP yi SCP ye çevirelim ve login dielim

telefona bağlanmaya çalışacaktır ..

5. adım : telefona 15 kez bağlantı denemesi yapıldı ama bağlanılamadı yeniden deneniyor uyarısı gelirse abort tuşuna basmayın bekleyin eninde sonunda bağlacaktır enidişeye mahal vermenin anlamı yok



6.adım : karşımıza küçük bir pencere açılıp ok veya reconnect geldi ise bilinki bsd veya open ssh kurulu değildir beyaz pencerede bişeyler yazıyorsa ok bağlanmaya çalışılıyor ..

searching host...
connectinting host ...

gibi 2 satır yazı çıkmış olmalı 2 satır yamıyorsa openSSH ı unuttuk demektir

0 yorum on "Winscp iPhone'a bağlantı detaylı anlatım"

 

İphone Türkiye Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez